Søkeresultater for: «»
-
Planlegge et nettsted
Før du starter selve byggeprosessen, bør du avklare formålet med nettstedet, hvilken type nettsted og plattform du trenger samt hvordan design og layout skal utformes.
-
Produsere nettsted og innhold
Når planleggingsfasen er over, er det tid for å ta i bruk plattformen du har valgt og starte på selve byggingen. Det innebærer blant annet å sette opp side- og nettstedstruktur, tilpasse farger og lage intuitiv navigasjon. Og produsere både nettsted og alt innhold.
-
Lansere et nettsted
Etter bygging og testing er det tid for lansering. Sørg for at alt fungerer – alle lenker, korrekt innhold og optimal visning på ulike enheter – før du går live.
-
Innholdsarbeid – lag en digital representasjon
Ved å sette brukeren i sentrum, forstå algoritmenes spilleregler og planlegge innholdet strategisk, bygger du en tilstedeværelse som ikke bare overlever – den trives i det digitale landskapet. Resultatet blir en plattform med kontinuerlig påfyll av nyttig innhold som engasjerer og informerer.
-
Synlighet – grunnleggende SEO & AEO
Internett er overfylt av informasjon, så strategiske tiltak er avgjørende for at nettopp ditt innhold skal skille seg ut og bli synlig. For å nå målgruppen din trenger du mer enn nyttig innhold – du må også optimalisere det for søkemotorer (SEO) og svarmotorer (AEO).
-
Administrere et nettsted
Selv om du har lansert nettstedet ditt, er ikke jobben ferdig. Regelmessig vedlikehold av innhold og plattform er viktig for å sikre at nettstedet fortsetter å fungere optimalt og tiltrekker besøkende.
-
Nettbedrift – online business
Enten du starter fra scratch eller ønsker å videreutvikle et nettsted så det kan generere inntekt, trenger du en god idé, en plan om hvordan du kan få det til og en plattform som støtter ulike inntektsmodeller, markedsføring og analyser. Hvis du velger å starte og drive en nettbedrift, vil det lønne seg å tenke…
-
Digitale produkter
Det er viktig å tydelig definere hva det digitale produktet ditt er, enten det er en tradisjonell vare, en tjeneste, en e-bok eller nettkurs. Dette hjelper deg med å kommunisere verdien til brukerne og tilpasse innholdet etter hva de faktisk er ute etter.