Søkeresultater for: «»
-
Digitale markeder
I en verden der skjermene våre fungerer som utstillingsvinduer og møteplass for både privatpersoner og virksomheter, har digitale markeder blitt den primære arenaen for handel og samhandling – både for tradisjonelle og digital-først-virksomheter.
-
Digitale inntektsmodeller
Digitale inntektsmodeller er strategier for å generere penger via digitale kanaler. De gir virksomheter muligheten til å skape inntektsstrømmer uavhengig av fysiske begrensninger. Noen vanlige modeller inkluderer affiliate, abonnement og e-handel.
-
Digitalt publikum
Den digitale brukerreisen dekker hele prosessen en person går gjennom – fra de første sekundene de oppdager plattformen din, til de blir lojale brukere eller ambassadører. Innhold er drivstoffet for brukerreisen: det skaper engasjement, bygger tillit og konverterer besøkende til å gjennomføre verdifulle handlinger.
-
Digitale relasjoner
I den digitale tidsalderen er kundekontakt og relasjonsbygging fundamentalt annerledes. Mens tradisjonelle kunderelasjoner ofte baseres på direkte kontakt og transaksjoner, åpner digitale relasjoner for toveiskommunikasjon, personalisering og fellesskapsbygging.
-
Drift og vekst
Når nettstedet ditt er oppe og inntektsstrømmene er i gang, er det avgjørende å iverksette tiltak for trygg drift, bærekraftig vekst og overholdelse av juridiske krav.
-
Plattformer og verktøy
I dagens digitale landskap er et nettsted en viktig del av din digitale tilstedeværelse, enten det er for personlig bruk eller for å drive en bedrift. Valget av plattform og verktøy er avgjørende for å skape et vellykket nettsted som oppfyller dine mål. Enten du ønsker å bygge et enkelt «netthjem» eller en kompleks nettbedrift,…
-
Plattformer for nettsteder
Når du har bestemt deg for å bygge ditt digitale «netthjem», trenger du en nettadresse, et sted å lagre det og en plattform for å bygge og drive det. Om du ønsker å leie eller eie din egen plattform avhenger blant annet av hvor ofte innholdet skal oppdateres, digital kompetanse, budsjett og behov for skalerbarhet…
-
Løsninger for nettbedrifter
Hvis du vil tjene penger på nettstedet ditt, må du velge en plattform som støtter ulike inntektsmodeller, markedsføring og analyser. Vurder om du ønsker å administrere en egen løsning eller abonnere på en alt-i-ett-løsning (SaaS) for online business.