Søkeresultater for: «»

  • Digitale markeder

    I en verden der skjermene våre fungerer som utstillingsvinduer og møteplass for både privatpersoner og virksomheter, har digitale markeder blitt den primære arenaen for handel og samhandling – både for tradisjonelle og digital-først-virksomheter.

    Les mer…

    Digitale markeder
  • Digitale inntektsmodeller

    Digitale inntektsmodeller er strategier for å generere penger via digitale kanaler. De gir virksomheter muligheten til å skape inntektsstrømmer uavhengig av fysiske begrensninger. Noen vanlige modeller inkluderer affiliate, abonnement og e-handel.

    Les mer…

    Digitale inntektsmodeller
  • Digitalt publikum

    Den digitale brukerreisen dekker hele prosessen en person går gjennom – fra de første sekundene de oppdager plattformen din, til de blir lojale brukere eller ambassadører. Innhold er drivstoffet for brukerreisen: det skaper engasjement, bygger tillit og konverterer besøkende til å gjennomføre verdifulle handlinger.

    Les mer…

    Digitalt publikum
  • Digitale relasjoner

    I den digitale tidsalderen er kundekontakt og relasjonsbygging fundamentalt annerledes. Mens tradisjonelle kunderelasjoner ofte baseres på direkte kontakt og transaksjoner, åpner digitale relasjoner for toveiskommunikasjon, personalisering og fellesskapsbygging.

    Les mer…

    Digitale relasjoner
  • Drift og vekst

    Når nettstedet ditt er oppe og inntektsstrømmene er i gang, er det avgjørende å iverksette tiltak for trygg drift, bærekraftig vekst og overholdelse av juridiske krav.

    Les mer…

    Drift og vekst
  • Plattformer og verktøy

    I dagens digitale landskap er et nettsted en viktig del av din digitale tilstedeværelse, enten det er for personlig bruk eller for å drive en bedrift. Valget av plattform og verktøy er avgjørende for å skape et vellykket nettsted som oppfyller dine mål. Enten du ønsker å bygge et enkelt «netthjem» eller en kompleks nettbedrift,…

    Les mer…

    Plattformer og verktøy
  • Plattformer for nettsteder

    Når du har bestemt deg for å bygge ditt digitale «netthjem», trenger du en nettadresse, et sted å lagre det og en plattform for å bygge og drive det. Om du ønsker å leie eller eie din egen plattform avhenger blant annet av hvor ofte innholdet skal oppdateres, digital kompetanse, budsjett og behov for skalerbarhet…

    Les mer…

    Plattformer for nettsteder
  • Løsninger for nettbedrifter

    Hvis du vil tjene penger på nettstedet ditt, må du velge en plattform som støtter ulike inntektsmodeller, markedsføring og analyser. Vurder om du ønsker å administrere en egen løsning eller abonnere på en alt-i-ett-løsning (SaaS) for online business.

    Les mer…

    Løsninger for nettbedrifter